Известие

Collapse
No announcement yet.

Накъде отива Алфа Ромео!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
    Не знаех, че Жулиетата е с греда отзад, а отпред със сменяеми шарнири...
    Това дали е или не е, какво значение има? То и Голф 5, 6 и 7 също са с мултилинк отзад.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
      Пропускате една много важна разлика между турбо моторите и атмосферните. По-скъпо е да разработиш и произведеш атмосферен мотор, отколкото турбо мотор. А производителите се стремят да генерират по-големи печалби, уж за да дават по-добри цени на крайния продукт.

      Само дето Фиат си играят с Алфа, затова тя ще финишира. Подигравка с феновете е да им дадеш Фиат на цената на 2 Фиата, само защото е с емблема на Алфа. Недейте да си мислите, че една Жулиета или Мито си заслужава разликата с Браво или Пунто, само заради няколко пласмасаторийки, малко по-добре изглеждащи от тези във Фиат, щото реално разликата в производството се свежда до 100-200 евро. Но и тези които от поколения са карали Алфа им е ясно за какво става въпрос, затова не си купуват новите изделия на марката.
      Братле, това за по-скъпия атмосферен, предполагам се шегуваш?

      Иначе за това колко е различна жулиета от браво, мога да ти кажа, че това си е стандартен маркетингов трик - напудряш за 200 евро, продаваш с 400 по-скъпо (м/у другото много добре приложен от VAG ) Но това като цяло не е проблем, шото иначе никой нямаше да си купи Polo , ами щеше да кара ибиза или фабия (примерно)....
      Alfa Romeo Corsswagon
      Aprilia Tuono RSV

      Comment


      • Първоначално публикувано от bushiDO Покажи съобщение
        Братле, това за по-скъпия атмосферен, предполагам се шегуваш?

        Иначе за това колко е различна жулиета от браво, мога да ти кажа, че това си е стандартен маркетингов трик - напудряш за 200 евро, продаваш с 400 по-скъпо (м/у другото много добре приложен от VAG ) Но това като цяло не е проблем, шото иначе никой нямаше да си купи Polo , ами щеше да кара ибиза или фабия (примерно)....

        Дали се шегувам? Мислиш, че една турбина прави по-скъпа мотора за производство спрямо атмосферния?

        Отварял ли си капака на нещо, което да кажем се нарича файър мотор с турбина. нещо скъпо видя ли вътре? Замислял ли си се колко по-евтин за производство е един 1.4 турбо мотор в новото Браво спрямо един 2.0 петак в старото Браво?
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          Дали се шегувам? Мислиш, че една турбина прави по-скъпа мотора за производство спрямо атмосферния?

          Отварял ли си капака на нещо, което да кажем се нарича файър мотор с турбина. нещо скъпо видя ли вътре? Замислял ли си се колко по-евтин за производство е един 1.4 турбо мотор в новото Браво спрямо един 2.0 петак в старото Браво?
          Имах предвид цялостната ти постановка на разсъждението ти!

          п.п. веднага ти давам пример - кое предпочиташ новия 1.4 турбо или стария петак (нека и да е по скъп, което не знам защо го мислиш, но то няма и значение за казуса)?
          Alfa Romeo Corsswagon
          Aprilia Tuono RSV

          Comment


          • За мен най-голямата разлика между атмосферен и такъв с турбо е, че турбо двигателя никога няма да има такъв респонс като атмосферния.
            Now: 156 2.5 V6 24V
            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

            Comment


            • Има и друго нещо, големият атмосферен мотор има много по-голям ресурс от разпилената турбо малолитражка. А производителите отдавна разбраха, че пари не се правят от продажба на коли, а от частите за поддръжката им. Мотор, който е по-евтин и по-малко издръжлив носи много по-голяма печалба, отколкото по-скъп и по-издръжлив мотор
              Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe

              Comment


              • Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщение
                Има и друго нещо, големият атмосферен мотор има много по-голям ресурс от разпилената турбо малолитражка. А производителите отдавна разбраха, че пари не се правят от продажба на коли, а от частите за поддръжката им. Мотор, който е по-евтин и по-малко издръжлив носи много по-голяма печалба, отколкото по-скъп и по-издръжлив мотор
                Тук е ключът за бараката.

                В тази връзка са и всички безумни еконорми, данъци и т.н.
                Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                Comment


                • Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                  Тук е ключът за бараката.

                  В тази връзка са и всички безумни еконорми, данъци и т.н.
                  Напълно съм съгласен с теб.
                  Какъв иначе е смисълът на стенд да показваш разход от 3/100 при положение, че в реалния живот и гъза да си скъшаш не можеш да паднеш под 5/100 примерно? Като цената за това е тормоз на мотора и в крайна сметка много по-нисък ресурс за работа?
                  Правя каквото трябва, пък да става каквото ще...

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от damyanov Покажи съобщение
                    Напълно съм съгласен с теб.
                    Какъв иначе е смисълът на стенд да показваш разход от 3/100 при положение, че в реалния живот и гъза да си скъшаш не можеш да паднеш под 5/100 примерно? Като цената за това е тормоз на мотора и в крайна сметка много по-нисък ресурс за работа?
                    То смисъл има, ама за тоя, който си прави кинтите от цялата работа.
                    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                    Comment


                    • Е, ние сме тия от които си правят кнтите...
                      Правя каквото трябва, пък да става каквото ще...

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от damyanov Покажи съобщение
                        Е, ние сме тия от които си правят кнтите...
                        А, аз не съм, поне засега. Карам си 11-годишната 166-ца и нека съм глупав.
                        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                        Comment


                        • Топ 10 на колите за 5000 лв. до 10 г. на българския пазар

                          http://www.autoclub.bg/index.php?menu=16&id=17331
                          Избери Твоят ... SOUND
                          https://soundcloud.com/maserati_hq

                          Comment


                          • Добри новини!!!
                            http://www.autoedizione.com/marchion...-company-name/
                            Алфа ромео 75 2.0
                            Алфа ромео 147 facelift 1.6 T.S.
                            Алфа ромео 159 2.4 JTDm

                            Comment


                            • браво!

                              Първоначално публикувано от Valio606 Покажи съобщение
                              ето още добри новини...http://auto.dir.bg/news.php?id=15910853

                              Comment


                              • Let those Germans dream on about Alfa Romeo. Музика за моите уши
                                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                                Fiat Bravo II 1.4 90hp
                                sigpic
                                Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                                Comment

                                Working...
                                X