Първоначално публикувано от Doomguy
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Накъде отива Алфа Ромео!?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеПропускате една много важна разлика между турбо моторите и атмосферните. По-скъпо е да разработиш и произведеш атмосферен мотор, отколкото турбо мотор. А производителите се стремят да генерират по-големи печалби, уж за да дават по-добри цени на крайния продукт.
Само дето Фиат си играят с Алфа, затова тя ще финишира. Подигравка с феновете е да им дадеш Фиат на цената на 2 Фиата, само защото е с емблема на Алфа. Недейте да си мислите, че една Жулиета или Мито си заслужава разликата с Браво или Пунто, само заради няколко пласмасаторийки, малко по-добре изглеждащи от тези във Фиат, щото реално разликата в производството се свежда до 100-200 евро. Но и тези които от поколения са карали Алфа им е ясно за какво става въпрос, затова не си купуват новите изделия на марката.
Иначе за това колко е различна жулиета от браво, мога да ти кажа, че това си е стандартен маркетингов трик - напудряш за 200 евро, продаваш с 400 по-скъпо (м/у другото много добре приложен от VAG) Но това като цяло не е проблем, шото иначе никой нямаше да си купи Polo , ами щеше да кара ибиза или фабия (примерно)....
Alfa Romeo Corsswagon
Aprilia Tuono RSV
Comment
-
Първоначално публикувано от bushiDO Покажи съобщениеБратле, това за по-скъпия атмосферен, предполагам се шегуваш?
Иначе за това колко е различна жулиета от браво, мога да ти кажа, че това си е стандартен маркетингов трик - напудряш за 200 евро, продаваш с 400 по-скъпо (м/у другото много добре приложен от VAG) Но това като цяло не е проблем, шото иначе никой нямаше да си купи Polo , ами щеше да кара ибиза или фабия (примерно)....
Дали се шегувам? Мислиш, че една турбина прави по-скъпа мотора за производство спрямо атмосферния?
Отварял ли си капака на нещо, което да кажем се нарича файър мотор с турбина. нещо скъпо видя ли вътре? Замислял ли си се колко по-евтин за производство е един 1.4 турбо мотор в новото Браво спрямо един 2.0 петак в старото Браво?Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеДали се шегувам? Мислиш, че една турбина прави по-скъпа мотора за производство спрямо атмосферния?
Отварял ли си капака на нещо, което да кажем се нарича файър мотор с турбина. нещо скъпо видя ли вътре? Замислял ли си се колко по-евтин за производство е един 1.4 турбо мотор в новото Браво спрямо един 2.0 петак в старото Браво?
п.п. веднага ти давам пример - кое предпочиташ новия 1.4 турбо или стария петак (нека и да е по скъп, което не знам защо го мислиш, но то няма и значение за казуса)?Alfa Romeo Corsswagon
Aprilia Tuono RSV
Comment
-
Има и друго нещо, големият атмосферен мотор има много по-голям ресурс от разпилената турбо малолитражка. А производителите отдавна разбраха, че пари не се правят от продажба на коли, а от частите за поддръжката им. Мотор, който е по-евтин и по-малко издръжлив носи много по-голяма печалба, отколкото по-скъп и по-издръжлив моторAlfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe
Comment
-
Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщениеИма и друго нещо, големият атмосферен мотор има много по-голям ресурс от разпилената турбо малолитражка. А производителите отдавна разбраха, че пари не се правят от продажба на коли, а от частите за поддръжката им. Мотор, който е по-евтин и по-малко издръжлив носи много по-голяма печалба, отколкото по-скъп и по-издръжлив мотор
В тази връзка са и всички безумни еконорми, данъци и т.н.Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщениеТук е ключът за бараката.
В тази връзка са и всички безумни еконорми, данъци и т.н.
Какъв иначе е смисълът на стенд да показваш разход от 3/100 при положение, че в реалния живот и гъза да си скъшаш не можеш да паднеш под 5/100 примерно? Като цената за това е тормоз на мотора и в крайна сметка много по-нисък ресурс за работа?Правя каквото трябва, пък да става каквото ще...
Comment
-
Първоначално публикувано от damyanov Покажи съобщениеНапълно съм съгласен с теб.
Какъв иначе е смисълът на стенд да показваш разход от 3/100 при положение, че в реалния живот и гъза да си скъшаш не можеш да паднеш под 5/100 примерно? Като цената за това е тормоз на мотора и в крайна сметка много по-нисък ресурс за работа?Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Първоначално публикувано от damyanov Покажи съобщениеЕ, ние сме тия от които си правят кнтите...Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
-
Топ 10 на колите за 5000 лв. до 10 г. на българския пазар
http://www.autoclub.bg/index.php?menu=16&id=17331Избери Твоят ... SOUND
https://soundcloud.com/maserati_hq
Comment
-
-
браво!
Първоначално публикувано от Valio606 Покажи съобщениеДобри новини!!!
http://www.autoedizione.com/marchion...-company-name/
Comment
Comment